Klientská zóna ČMSS

Spustili jsme pro vás novou vylepšenou Klientskou zónu. Najdete zde nejen informace o svých účtech u ČMSS, ale zapracovali jsme také na grafice a bezpečnosti. Dále jsou v KZ na trvalém nosiči dat uloženy vybrané důležité dokumenty.

Klientskou zónu najdete na https://moje.cmss.cz

Pokud jste již byli zaregistrovaní do internetbankingu mojeLiška

Zobrazit

Zaregistrovali jste se v minulosti do internetového bankovnictví mojeLiška? Pokud ano, přihlaste se do Klientské zóny stávajícím uživatelským jménem a heslem.

Následně budete vyzváni k souhlasu s podmínkami aplikace a ke změně hesla.

Plnohodnotný přístup do Klientské zóny vám nově nabízí lepší a bezpečnější služby. Proto je třeba nově u kteréhokoliv finančního poradce ČMSS ověřit vaši identitu a podepsat kontraktační dohodu stejně jako to vyžadují ostatní banky. Bez toho bude váš přístup do aplikace k 31. 3. 2019 zablokován.

Doporučujeme proto návštěvu finančního poradce ČMSS neodkládat.

Co získáte plnou registrací?
  • výpisy z účtů kdykoliv a zdarma
  • možnost podepsat on-line dokumenty k eÚvěru
  • přímý kontakt na svého obchodního zástupce
  • aktuální přehled o finančních produktech z nabídky ČMSS
  • změna osobních a kontaktních údajů u ČMSS
Jak přejít z www.mojeliska.cz do Klientské zóny
Proč je nutná registrace u obchodního zástupce

Pokud se chcete do Klientské zóny nově zaregistrovat

Zobrazit

Přístup do Klientské zóny se nově sjednává na schůzce s finančním poradcem ČMSS. Navštivte jej a sjednejte s ním kontraktační dohodu.

Přístup do Klientské zóny a veškeré aktivní operace máte zabezpečeny autentizací a autorizací pomocí SMS kódu.

Plnohodnotný přístup umožňuje vedle náhledů na účty provádět aktivní operace, jako je např. podpis úvěrové smlouvy nebo změna osobních a kontaktních údajů.

Co získáte plnou registrací?
  • výpisy z účtů kdykoliv a zdarma
  • možnost podepsat on-line dokumenty k eÚvěru
  • přímý kontakt na svého obchodního zástupce
  • aktuální přehled o finančních produktech z nabídky ČMSS
  • změna osobních a kontaktních údajů u ČMSS
Jak se zaregistrovat do Klientské zóny:
Proč je nutná registrace u obchodního zástupce:

Podpora aplikace je dostupná ve všední dny na telefonním čísle 800 700 705 nebo na info@cmss.cz.

Zavoláme vám zpět
Mám zájem

Vyplňte nezávazně své kontaktní údaje a my se vám ozveme.

údajů pro marketing
* povinná pole
Najděte si nejbližšího poradce