Klientská zóna

Klientská zóna

  • Neustálý přehled o vašem stavebním spoření či úvěru
  • Výpisy z účtu kdykoli a zdarma
  • Uložená vybraná dokumentace a korespondence
  • Možnost online podepsat některé smlouvy
  • Přímý kontakt na obchodního zástupce

Jak se přihlásit

Mám přístupové jméno a heslo pro Klientskou zónu

Klienti se staršími smlouvami – přístup přes www.csobstavebni.cz

Používám ČSOB Identitu

V mobilní aplikaci ČSOB Smart nebo v ČSOB Internetovém bankovnictví klikněte na své stavební spoření nebo úvěr a pak na Přejít do Zóny spořitelny

Nemám žádné přihlašovací údaje

Pomůže vám obchodní zástupce – stačí vám jen doklad totožnosti, mobilní telefon a funkční e-mail

Jak se přihlásit

  • Jednoduché ovládání, maximální bezpečnost a pohodlné přihlašování
  • Sjednání dalších služeb přímo v aplikaci
  • Všechny produkty, které máte ve skupině ČSOB

Nedaří se vám do Klientské zóny přihlásit?

Pomůže vám naše technická podpora:

  • Bezplatná linka: 800 700 705
  • Každý všední den: 8:00–17:00

ČSOB Identita vás bezpečně přihlásí do banky i do portálů úřadů

V běžném životě se prokazujeme občankou, v online světě se můžete prokázat naší bankovní identitou. Pomůže vám zařídit spoustu věcí – u nás, na úřadech i jinde:

Na co se nás často ptáte

K čemu mi bude ČSOB Identita?

ČSOB Identita je vaše bezpečná a ověřená občanka v online světě. Kromě přihlášení do naší Klientské zóny ji můžete využít i třeba pro vstup do datové schránky, státních portálů a v budoucnu s ní vyřešíte většinu komunikace s úřady.

Mám identitu u jiné banky, musím mít identitu i u ČSOB?

Pro online obsluhu stavebního spoření je možné pouze přihlašování přes ČSOB Identitu. Pokud ji ještě nemáte, domluvte si schůzku s naším obchodním zástupcem. Do budoucna bude možné sjednat ČSOB Identitu i vzdáleně použitím bankovní identity jiné banky.

Co když žádnou bankovní identitu nechci?

ČSOB Identita vám může sloužit pouze pro přihlašování do naší Klientské zóny. Všechny ostatní funkce můžete zakázat. Klientská zóna vám zjednoduší mnoho věcí u vašeho stavebního spoření a také s ní ušetříte některé poplatky (např. 55 korun za papírový výpis). Navíc si ho přes ni kdykoli můžete zkontrolovat.

Mám už několik let své přístupové údaje, proč je potřeba to měnit?

Stavební spořitelna je součástí skupiny ČSOB a naším cílem je použít vždy to nejlepší, co ve skupině máme k dispozici. Proto i u Klientské zóny postupně přecházíme na ČSOB Identitu. Až se vás změna přihlašování bude týkat, dáme vám vědět a vším vás provedeme. Každá změna se může ze začátku zdát zbytečná, ale věříme, že časem zjistíte, že je nový způsob přihlašování proklikem jednoduší. Dokonce si nebudete muset pamatovat a vyplňovat pokaždé heslo, když k přihlášení do klientské zóny budete využívat aplikaci ČSOB Smart. ČSOB Identitu můžete využít kromě přihlášení do zóny i třeba pro vstup do datové schránky nebo státních portálů a v budoucnu s ní vyřešíte většinu komunikace s úřady.

Mohu i nadále vstupovat do Klientské zóny se stávajícími údaji?

Své přístupové údaje pro přihlášení do klientské zóny zatím využívat můžete. Do budoucna se pro vstup budete muset vždy použít proklik z aplikace ČSOB Smart nebo ČSOB Internetové bankovnictví. Až se vás změna přihlašování bude týkat, dáme vám vědět a vším vás provedeme.