Tisková informace č. 14/2009 ČMSS má pro nové klienty smlouvu o stavebním spoření zdarma

Praha, 12. října 2009 – Českomoravská stavební spořitelna vstupuje do závěru roku s nabídkou přinášející novým klientům smlouvu zdarma. Nabízí přitom mimořádné parametry stavebního spoření jako jeden z nejvýhodnějších spořicích produktů na trhu.

Běžným bankovním spořicím produktům se stavební spoření vyrovná již základním úročením vkladů a celkovou roční efektivní úrokovou mírou je jednoznačně předčí. „Právě dnes jsou nejlepší podmínky pro to, aby i ti, kteří tento atraktivní finanční produkt ještě nevyužívají, začali spořit,“ zdůrazňuje v této souvislosti místopředseda představenstva ČMSS Manfred Kolller.

Zvýhodnění a bonusy, připravené pro závěr roku, oslovují jak potenciálně nové klienty, tak přináší výhody i klientům, kteří s Liškou spoří nebo spořili. Atraktivní produkt tak získává ještě na větší přitažlivosti.
Prvotní smlouva zdarma: Až do 31. prosince 2009 mají ti, kteří s Liškou ještě nikdy nespořili, uzavření prvotní smlouvy o stavebním spoření ZDARMA (platí pro maximální výši cílové částky 150 000 Kč).
Počáteční vklad 30 000 Kč na prvotní smlouvu zhodnotíme 10 procenty: Stačí u ČMSS uzavřít do 31. prosince 2009 prvotní smlouvu o stavebním spoření s cílovou částkou minimálně 300 tisíc korun, do 31. března 2010 vložit 30 tisíc korun.
Prémie k finančnímu programu Liška plus až 1500 Kč: Při uzavření následné smlouvy o stavebním spoření, ale i při uzavření prvotní smlouvy, do 31. prosince 2009 v rámci finančního programu Liška plus (slučuje výhody stavebního spoření ČMSS a penzijního připojištění ČSOB) může klient získat na stavební spoření prémii až 1500 korun. Výše prémie odpovídá 50% úhradě za uzavření smlouvy o stavebním spoření při cílové částce 300 tisíc korun.
Navíc ke každé smlouvě uzavřené v závěru roku, a nejde jen o stavební spoření, ale týká se všech produktů v nabídce ČMSS, obdrží klient originální liščí nápoj Red Fox... pro více energie!

Nabídku v závěru roku podporuje ČMSS účinnou komunikační kampaní. Jejím nosným základem je nový televizní spot. Důležitou roli v kampani plní internetová reklama na vybraných serverech. Osvědčenou součást kampaně tvoří rozhlasová reklama, plakáty a další POS materiál.

Smlouvu o stavebním spoření s Liškou mohou zájemci uzavřít u více než 2800 finančních poradců ČMSS a na dalších místech její obchodní sítě.            

CMSS-spokojenost-stranka

There was an error on your page. Please correct any required fields and submit again. Go to the first error
Page One
1. Nalezli jste na této stránce informace, které jste hledali?
Slouží pouze pro připomínky k webovým stránkám. Otázky vám rádi zodpovíme na tel. 225 225 225 nebo na info@cmss.cz.
Děkujeme za vaše dotazy a připomínky.