ČMSS spouští novou kampaň zaměřenou na „Mamánky“

Praha, 16. září 2015 Českomoravská stavební spořitelna (ČMSS) v nové online kampani cílí především na mladé lidi zvyklé na servis „Mama hotelu“. V rámci kampaně připravila ČMSS i nový web www.zvedejkotvy.cz s řadou informací nejen pro „Mamánky“.

Českomoravská stavební spořitelna spustila novou kampaň zaměřenou na mladé lidi žijící u rodičů. „Těch je podle aktuálního průzkumu téměř třetina a pro mladé lidi i rodiče představuje společné soužití velký kompromis,“ vysvětluje marketingová ředitelka ČMSS Vlaďka Dvořáková. „Cílem naší kampaně je vzbudit u mladých lidí zájem a diskuzi o osamostatňování se a s tím souvisejícím hledáním řešení svých bytových potřeb,“ dodala.

Základním kamenem kampaně je web www.zvedejkotvy.cz, kde ČMSS bude postupně představovat různé tipy a zkušenosti ze života „Mamánků“. Kampaň bude provázet zapojení sociálních sítí i advertorialů v tisku i online médiích.

Dvě třetiny rodičů udávají, že svým dětem na vlastní bydlení spoří. Průměrná částka, kterou dítě od rodičů při odchodu z domova dostane, je 130 tisíc korun, uvádí průzkum, který pro ČMSS zpracovala agentura STEMM.

Hlavní bariérou osamostatnění mladých lidí jsou finance, velká část mladých se bojí i ztráty pohodlí nebo nechtějí přijmout odpovědnost.  „Nicméně finanční hledisko je zcela rozhodující, uvědomují si ho rodiče i děti. Téma tzv. mamánkovství je tak v současné době aktuální jak pro mladé lidi, tak i pro jejich rodiče. Chceme na tento společenský fenomén upozornit nenásilnou a zábavnou formou,“ uzavřela Vlaďka Dvořáková.

Tisková zpráva ke stažení (PDF)

CMSS-spokojenost-stranka

There was an error on your page. Please correct any required fields and submit again. Go to the first error
Page One
1. Nalezli jste na této stránce informace, které jste hledali?
Slouží pouze pro připomínky k webovým stránkám. Otázky vám rádi zodpovíme na tel. 225 225 225 nebo na info@cmss.cz.
Děkujeme za vaše dotazy a připomínky.